CA

Acció solidària

Recaptació per a l'Associació Polseres Candela

Última actualizació: 11 Novembre 2023

Unint forces contra el càncer infantil

Avui volem compartir amb vosaltres l'orgull de poder aportar el nostre granet de sorra per a una causa que ens importa: la investigació del càncer infantil. T'ho expliquem.

Investigació del càncer infantil

El càncer infantil és una malaltia que impacta nens i les seves famílies a tot el món. És menys comú que el càncer en adults, però l’impacte emocional i físic que té és intens. Un diagnòstic de càncer infantil sempre és un desafiament, ja que els tractaments dissenyats per a adults sovint no són directament aplicables als més joves.

Perquè el càncer es manifesta de manera diferent en nens (tumors específics, canvis genètics particulars, respostes impredictibles als tractaments, tolerància diferent dels nens…), la investigació és necessària per trobar enfocaments terapèutics adaptats.

L'Associació Polseres Candela és una entitat creada fa anys per les famílies de nens i adolescents amb càncer ingressats a l'Hospital Sant Joan de Déu de Barcelona. Es dedica a recaptar fons per a la investigació del càncer infantil. Per això, destinen els fons recaptats a diferents projectes:

  • el laboratori de recerca del càncer del desenvolupament de l'Hospital Sant Joan de Déu,
  • el Projecte Noves aproximacions terapèutiques per al tractament del Ependimoma pediàtric, del Grup de Recerca Traslacional en Càncer infantil i juvenil de l'Institut de Recerca Vall d’Hebron,
  • dos projectes vinculats a l'osteosarcoma i al sarcoma d'Ewing, portats per l’Institut de Recerca Biomèdica Barcelona en col·laboració amb l'Hospital Sant Joan de Déu,
  • el projecte internacional CLOSER per millorar el diagnòstic i pronòstic de nens amb leucèmia a Llatinoamèrica, per tal de reduir la bretxa amb els resultats a Europa,
  • el Projecte Share4Rare, en col·laboració amb la fundació Sant Joan de Déu, finançat per la Unió Europea, que es dedica a reunir pacients, clínics, investigadors, per crear impacte a les malalties rares i transformar-les en malalties conegudes

Activitat solidària als càmpings

Aquest estiu, als diferents càmpings del Grup Sènia, els equips d'animació GAP Serveis Turístics van organitzar cada setmana una activitat especial: una activitat solidària. Si és veritat que normalment, les animacions als nostres càmpings són gratuïtes per als nostres clients, aquesta activitat tenia un cost: els participants pagaven 3€ o 5€, i van aprendre a fabricar una polsera.

Poster recaudació Polseres Candela Càmpings Sènia

Gràcies a això, entre els 6 càmpings on organitzem aquest taller solidari, hem recaptat 3260€ per a l'Associació Polseres Candela. Per això volem aprofitar també aquest escrit per agrair a tots els nostres clients que van participar en aquest taller i/o fer donacions a l'Associació Polseres Candela.

Et deixem aquí un vídeo sobre aquesta iniciativa on pots aprendre també a fabricar aquestes polseres.

Com puc ajudar?

Ara que els càmpings estan tancats, si tu també vols contribuir amb el teu granet de sorra, no et preocupis. Ho podeu fer des de casa, tot l'any. Et convidem a:

Finalment, us animem a dedicar un moment per consultar tota la informació disponible a la pàgina web de l'Associació Polseres Candela per aprendre més sobre el càncer infantil, la investigació, i altres formes d'ajudar.

Moltes gràcies a tot el nostre equip i als nostres clients que van participar en aquesta gran causa!